niedziela, 26 maja 2013

Dzień matki

Dzisiaj święto mamy.
 Moja najukochańsza , jedyna taka na świecie .
 Kocham ją bardzo i jest dla mnie najważniejsza. 
Teraz kiedy i ja jestem już mamą to doceniam ten trud jaki wnosiła w moje życie. Te wartości , które mi przekazała , to jak mnie wychowała , to kim teraz jestem .
 Teraz już wiem jak nauczyć moje dzieci  miłości i ciepła,  aby kiedyś i one potrafiły przyjść do mnie i abym czuła jak bardzo jestem dla nich ważna...

Dziękuję Ci mamusiu:)

Z tej okazji upiekłam tort " bezowo - śmietankowo- stoktotkowo - bratkowy"
Mniam było pysznie:)


Do tortu dodatek w postaci "niciownika" , na przechowowywanie nitek, igiełek , szpileczek i innych skarbów "Pani krawcowej"
Być może przyda się też do schowania mulinek do wyszywania , które okazały się ostatnio nowym i jakże udanym hobby mamy.  






1 komentarz:

  1. Przecudnie !! Przecudnie to wszystko zrobiłaś i napisałaś...Ja wiem ,ze i Ty jesteś wspaniałą mamą !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...