poniedziałek, 23 września 2013

Cuda natury...

Wokół czuć już coraz mocniej kolejna porę roku , a dzisiejsza data już całkiem nam o tym przypomina , że nadchodzi inny czas , czas pięknej jesieni...
Zapasów niewiele w tym roku porobiłam, w zasadzie najwięcej pomroziłam , bo to szybko , wygodnie . Zresztą tak się nauczyłam, ze mrożonki lepiej wykorzystam czy to do obiadów czy pysznych deserów.
W ogrodzie jeszcze sporo kwiatów , które mienią się w złotych barwach słońca jesiennego.
Rododendrony odpoczywają , aby znowu na wiosnę obudzić się do życia.
Pod takim właśnie zaspanym  krzaczkiem rododendrona wyrósł ...całkiem niemałych rozmiarów prawdziwek. Wyrósł cicho i w pospiechu aby nie obudzić szanownego Pana Redodendrona...
To już 2 rok z rzędu kiedy tak sobie tam wyrasta, tym razem nie omieszkałam się uwieńczyć tego na fotografii.

Bartek też wybrał się wczoraj na grzyby i muszę powiedzieć wrócił z całkiem niezłym dobytkiem.
A tutaj pierwsza sesja zdjęciowa naszych nowo narodzonych kotków. Mają tydzień , oczka jeszcze nie otwarte a już zdobyły naszą miłość i tak bardzo cieszą nasze serca:)


Z mojego ostatniego scrapowania chciałam pokazać kartkę ślubną , którą wykonałam na bazie albumowej 20 x 21 cm.


Karteczka ozdobiona kwiatkami , które namiętnie wycinam z papieru czerpanego i embosinguję mieniącym pudrem.

Kartka  zapakowana została w pudełko , które wcześniej pomalowałam kremową emulsją i okleiłam papierem ozdobnym.

5 komentarzy:

  1. i po co do lasu chodzić jak grzybki rosną w ogrodzie:) u nas też rosną. Słodkie kociaczki, kiedyś hodowałam dachowce. Kartka bardzo okazała - piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kociaki słodkie. A te zdjęcie z tym grzybkiem... No super po prostu... kochana piękną karteczkę stworzyłaś... Bardzo Mi się podoba. Ślę słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka Sylwiu wypasiona ! Grzyba zjadłabym z pozycji leżącej spod rododendrona tak smakowicie wygląda...a kociaczki są urocze . Takie malutkie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha dojrzalam go :) Pachnie pewnie...
    Kociaczki cudnie wygladaja :)
    Kartka jest bardzo ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okres grzybowy , a ja nie mam kiedy sobie pójść.Kociaki są przesłodkie, a kartka piękna sie wie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...