wtorek, 22 lipca 2014

Karteczka jagodowa

Nawiązując do owocowego wyzwania , wykonałam kartkę w kolorach pysznie  jagodowych.
Kartka powstała na wyjątkowe urodziny dla wyjątkowej Pani:)

Baza to tekturowe karty albumowe , które okleiłam ładnym jasno fioletowym papierem.
Brzegi kartki potuszowałam  tuszem filetowym , wykorzystując różne odcienie fioletu.





W centralnej części kartki umieściłam skrapek z mojego nowego wykrojnika. 
Przy tak dużym formacie kartki sprawdza się on idealnie.





Kwiatuszki wycięłam z fioletowego papieru czerpanego. 



Kartka została zapakowana w torebkę ozdobną.





W pracy wykorzystałam:

ćwieki metalowe miedziane


pozdrawiam i miłego dnia życzę:) 

11 komentarzy:

  1. I pieknie i smacznie:) Bardzo mi się podoba! Tworzysz niesamowite karteczki Kalinko:)
    miłego dnia i dla Ciebie! buziaki:):):

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka:) Kolorki i wzory super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna smakowita karteczka i na dodatek fantastyczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, piękna i wspaniały kolor , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Uwielbiam ten kolor:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka - jubilatka może sobie zrobić album z urodzinowymi zdjęciami :) Torebka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna,a te kolorki ...śliczności

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jagody!
    zbierać też ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...