wtorek, 24 marca 2015

Karteczki wielkanocne

Witajcie , dziś karteczki Wielkanocne - odsłona pierwsza...
Ale nie , nie żeby było ich niewiadomo ile , bo czas wiadomo nie z gumy i nie mam ich za wiele.

Zabrałam się za robienie kartek i okazuje się , że nie mam ani jednego wykrojnika w tematyce Wielkiej Nocy. 
No cóż czasu mało , nie będę teraz na hurra , szybko kupowała, poza tym z kasą nie najlepiej wiec bez szaleństw.

Wygrzebałam wykrojnik "owal", jaja wyciełam , a jeszcze je przepusciłam przez maszynkę z płytką - wykarbowałam i tuszem i powiem , że całkiem fajnie się to prezentuje:)

Podoba mi się:)




ja już uciekam , miłego dzionka dla wszystkich:)

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię kartki na Wielkanoc:) Są takie kolorowe i wesołe...
    A twoje PRZEPIĘKNE!!!!
    ściskam Kalinko wiosennie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...