wtorek, 29 września 2015

Męskie kartki i dobre jedzenie:)

Męskie kartki trudno skomponować.
 Jednak przy użyciu tagów jest to o wiele łatwiejsze. 
Dzisiaj trzy karteczki , które hurtem zrobiłam. 
Fajne,  podobają mi się , jestem zadowolona. 
Ale skromna to ja jestem :)




I jeszcze migawki z sobotniej Potrawy Kresowej...
Upichciłyśmy "zająca fałszywego " , bułkę drożdżową i ćwikłę z chrzanem:)
Efekt - Nagroda specjalna:)
TO my, a raczej nasza damska część zespołu:)



A tutaj razem z moim Stowarzyszeniem, gdzie nasze kochane Panie ze wsi  "uwiły" gołąbki z kaszą gryczaną , jęczmienną i "barabolami"  w liście winogron, buraków i kapusty.
Ale pokrasa - zasmażka do nich była najpyszniejsza!
 Efekt I miejsce! 


A co! 
pozdrawiam




5 komentarzy:

  1. Fajne karteczki. Gratuluję też wygranych. Żałuję, że to tak daleko, bo chętnie bym spróbowała jak smakowały te nagrodzone okazy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziewczyny wyglądacie w tych wiankach, zupełnie jak boginki leśne :) Gratuluję nagrody, bardzo chętnie spróbowałabym tych specjałów.
    A chwalić się masz czym, bo kartki zrobiłaś prześliczne i baaaardzo męskie :)
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje każde karteczki są piękne i mnie zachwycają:)
    Gratulacje!!! Super z Was kobietki!!!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Gratulacje :-)
    Świetne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki bardzo mi się podobają:) Damska część zespołu prezentuje się uroczo:) Gratulacje! Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...