poniedziałek, 8 lipca 2013

Karteczki na chrzest Świety

Chciałabym pokazać karteczki jakie wykonałam na Chrzest Święty dla małego Sebastianka.
Ten cudowny motyw dziecięcego łóżeczka wycięłam z mojego nowego wykrojnika .
Motyw śliczny - te elementy na łóżeczku miały być wycięte ...ale .. okazało się , że jest to  wykrojnik dla cierpliwych ...polecam bardzo  ):  . Wystarczy tylko około 15 razy przewałkować motyw przez maszynkę i powinno się udać... pod warunkiem oczywiście , że papier będzie nie za gruby. 



kolejna...



i jeszcze jedna , inna niż pozostałe i taka nie w moim stylu.
Bo po woli zaczyna mi się klarować już to co mi się podoba bardziej a co mniej.



Miłego dnia:)

5 komentarzy:

  1. Mi się właśnie ta ostatnia jakoś najbardziej podoba, ale pozostałe też miłe dla oka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ! mi też ta ostatnia najbardziej :) choć druga i pierwsza (taka kolejność ) Bardzo ładne ! A wykrojnik...dla cierpliwych i pobożnych bo prowokuje do przeklinania ..coś wiem o tym

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też ta ostatnia najbardziej przypadła do gustu. Elementy z wykrojnika w wyersji tłoczonej też bardzo ładnie wyglądają. Zanim przeczytałam pomyślałam, że tak właśnie miało być :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to coś w tym musi być :) A tłoczone elementy faktycznie jak z boku popatrzę też fajnie wyglądają . W sumie zastanawiałam się nad tym aby ten wykrojnik oddać , ale teraz jak patrzę na to z innej perspektywy to nawet jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...