środa, 18 grudnia 2013

Ozdoby świąteczne

Moje ozdoby świąteczne już wiszą:)
Ale nie ,nie na choince tylko na ozdobnej girlandzie , którą zamontowaliśmy wokół wejścia do salonu. 
Miałam takie właśnie marzenie , aby moje , własnoręcznie wykonane ozdoby wisiały właśnie w tym miejscu. 
Mój ukochany zakupił światełka ledowe, podobno białych nie było ...

Zresztą choinka też będzie kolorowa więc całość będzie wyglądało ładnie. 

Część girlandy jest też na kominku , ale tamte kominkowe ozdoby pokażę w osobnym poście. 


serducha , gwiazdki i bombki w moim wykonaniu :)













Idę już do łóżka bo nie czuję się jeszcze całkiem na siłach i dziwne , że to gardło nadal mnie boli...paskudna ta choroba. 

8 komentarzy:

  1. Cudnie to wygląda! Też mi się marzą takie własnoręczne dekoracje, ale czasu nie starcza...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyglądają bombki z jutą. A pomysł z girlandą bardzo fajny. Może kiedyś jak się dorobię kominka tez pomyślę o takiej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanko niezniszczalna ..nawet angina Cię nie zmogła by jednak pasji swej się nie oddać :) Co widać na załączony obrazku ! To piękne w swoim domu rękodzielnicze wyroby powiesić i to własne ! Piękna pamiątka ...schowaj je potem dobrze i opisz pudełko...ozdoby 2013 KALINKI ...za kilka lat będzie cała kompletna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak własnie zamierzam zrobić. Już mam takie pudełeczko z ozdobami 2012..malutkie, teraz będzie tego więcej.

      Usuń
  4. Aż zazdroszczę Tobie ozdób- są śliczne.U mnie jeszcze pusto i goło, całe to przygotowywanie domu i strojenie zostawiam na noc z poniedziałku na wtorek
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szybkiego powrotu do zdrowia, by w pełni cieszyć się klimatem świątecznym

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, Twoje ozdóbki są prześliczne, jesteś bardzo zdolna;):):) Ściskam i zdrówka życzę;):):))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, gdzie ja widziałam podobne bombaski?:) Wspaniałe prace. Przesyłam ci serdeczności świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...