czwartek, 27 marca 2014

Jajeczka filcowe

Wczoraj moje dzieci szyły jajeczka filcowe. 
Wykorzystałam piękny pastelowy filc , który zakupiłam sobie przy okazji wizyty w Przydasiowie.
Wiem, że niebawem będzie można tam właśnie nabyć takie filce. 

Motylki i kwiatki również wycięte zostały wykrojnikiem i przyszyte lub też przyklejone do jajek ( oczywiscie bez mojej pomocy....no może w przypadku Franusia trochę maczałam w tym swoje palce:)

Wzór jaja wycięłam wykrojnikiem a reszta ...reszta już została zrobiona przez Weronikę i Franka. 

jajko Weroniki:


druga strona:


jajko Franusia :


i druga strona:


Prace zgłaszamy na wyzwanie w Przydasiowie " Wiosna,wiosna  ach to ty...!"






Dziś taki piękny dzień:)

Ja jestem teraz kilka dni w domu  na zwolnieniu lekarskim, mój kręgosłup odmówił posłuszeństwa i strasznie daje się we znaki...

Pozdrawiam i miłego dnia życzę:)





8 komentarzy:

  1. Cudne jaja :-) Zdolne bestyje z dzieciaków ;-)
    Mam nadzieję, że szybko wydobrzejesz! Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajeczka sa prześliczne! Kochana zdrowiej szybciutko:-) Buziaczki wiosenne ślę do Ciebie Kalinko!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne jaja ja mam filc mietowy moze tez jajusia wyczaruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne jajka :) I powrotu szybkiego do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolne masz dzieci, piękne jajka im wyszły. Z kręgosłupem nie ma żartów, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe Kaliniaki doganiają mamusię . Ach jak wspaniale, bo zrobione razem i tak ładnie i wesoło ! Super

    OdpowiedzUsuń
  7. super jaja . Zdrówka Ci kochana życzę , bo cięzko coś robić z bolącym kręgosłupem

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...