poniedziałek, 17 marca 2014

Skrzyneczka w róże

Taką właśnie skrzyneczkę przygotowałam zainspirowana przecieraniem i cieniowaniem.
Na wzór skrzyneczki jaką robiłam wcześniej i musiałam musiałam to dalej poćwiczyć i przetestować :)


Skrzyneczka jest niewielka w sam raz na babskie drobiazgi.



Jednego jestem pewna ten styl mi się podoba i na pewno będę to powtarzać. :)


Oj przypomniał mi się w tym momencie skecz jaki to panowie ze Stowarzyszenia  przygotowali na babski wieczór 8 marca:) "On teraz będzie to powtarzał...."

Oczywiście imprezę zaliczam do tych super udanych , gdzie śmiechu było co nie miara a każda z pań wyszła zadowolona , uśmiechnięta z kwiatkiem, jabłkiem i " stówą" w kieszeni:) Oczywiście "stówa" skserowana - ale za to z wierszykiem na rewersie i sam pomysł genialny !

Panowie stanęli na wysokości zadania - czytaj dali z siebie wszystko :) za co oczywiście dostali nagrodę ...
w postaci mopa , miotły i szczotek do WC aby mogli dokładnie posprzątać sale po imprezie.

Kilka fotek z ich występu:)



no musiałam to zdjęcie zamieścić..tak mi się podoba:)


pozdrawiam:)

14 komentarzy:

  1. Śliczna skrzyneczka, pięknie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacja Panowie- nich se baby nie myślą, że unikacie tych mniej popularnych prac kuchennych :)
    Skrzyneczka fantastyczna- na moje możesz się powtarzać, bo jest ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka, a ten motyw uwielbiam:) nie ma to jak dobra zabawa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , a motyw róż jest bardzo wdzięczny , gratulacje Panom pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka śliczna, bardzo romantyczna. Panowie widać, że się świetnie bawili przy tym jakże twórczym zajęciu.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  6. urodziwa skrzyneczka... motyw bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzyneczkę wykonałaś perfetto ! No śliczna. Te przetarcia i te róże do tego ! Zachwyciła mnie. A Panowie ...mogliby tak choć raz w tygodniu ...fajnie ,że taki ubaw z nich miałyście. Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna skrzyneczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna skrzyneczka, podobają mi się przetarcia. Impreza widać, że udana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ jest śliczna, taka kobieca. A niespodzianka niesamowita! Musiało być świetnie!
    Buziaczki Karolinko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i taka... różana. A przy okazji zawiadamiam, że wszystko do mnie dotarło w całej swojej cudowności. Bardzo mocno dziękuję. A dzięki wszystkim "przydasiom", które również znalazły się w przesyłce zaryzykowałam i za-decoupa-żyłam. I się mi spodobało więc dziękuję podwójnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna skrzyneczka! Piękny, romantyczny wzór:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...