czwartek, 13 marca 2014

Kartka urodzinowa


Tak to już bywa , że czas płynie a latka nam lecą...
My kobietki nie lubimy raczej o tym rozmawiać i zbytnio "nagłaśniać" sprawy...

Tak czy siak uroczystość się odbędzie i karteczkę trzeba było przygotować :)

Dla jakże ważnej jubilatki karteczka na bazie albumowej, dosyć dużej , 20 x 21 cm. 

Jako tło wykorzystałam papiery z bardzo bogatej , brokatowej kolekcji , którą dostałam jeszcze  w prezencie urodzinowym :) teraz przyszedł czas aby to wykorzystać:)

Zdjęcia robione w plenerze przy maksymalnym wykorzystaniu zachodzącego już słońca! Tak to już bywa kiedy wracam po pracy ....




Karteczka zapakowana w ozdobna torebkę:)



10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, a pomysł z torbą wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, fajny pomysł z tymi przeszyciami, wygląda to bardzo oryginalnie. Jubilatka na pewno była zadowolona.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za wiek- betka:-)))))
    Gdy miałam 33 lata, pochwaliłam się wiekiem pewnej 92- letniej przesympatycznej Pani, a ona powiedziała do mnie: chylę czoła przed pani wiekiem:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka piękna- oddaje klimat uroczystości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalinko karteczka jest prześliczna! Bardzo mi się podoba połączenie tych kolorków! I jak ładnie wszytsko zapakowane, nawet torba pasuje do kartki!
    Udanego tygodnia kochana, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka- bardzo fajne kolory, piękne przeszycia...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne lata, ale czy moje są gorsze ? ha ha , karteczka super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękna karteczka:) Pomysłowa i ślicznie zapakowana:) A jubilatka nie ma powodów do zmartwienia, wszak życie zaczyna się po czterdziestce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i taka kobieca...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...