sobota, 8 marca 2014

Skrzyneczka na skarby

Dziś Dzień Kobiet!!! Życzę Wam kochane wiele radości i miłości na co dzień :)
U nas w Stowarzyszeniu to też dziś wyjątkowy dzień!
nasi Panowie - czytaj mężowie przygotowali dla nas wieczór pełen niespodzianek:)
Będą skecze, piosenki i kawały....bardzo jestem już ciekawa jak im to wszystko wyjdzie. Intensywne próby mieli już od miesiąca a dzisiaj czuć w powietrzu tremę jaka unosi się w powietrzu. Oj czuję , że będzie się działo....

Tymczasem pokarzę piękną skrzyneczkę z przeznaczeniem na skarby , różności i słodkości  , którą zrobiłam dla mojej wspaniałej Pani Prezes na jej oczywiście "18-te " urodzinki !

Wiem jak bardzo nie lubi ona tego tutułowania " Pani Prezes" ale wszakże przecież nią właśnie jest:)

Jakoś mamy już tak w naturze  , że lubimy się  ze sobą przekomarzać...
A podobno kto się lubi ten się czubi:) więc na pewno w tym coś jest.
Skrzynka i kartka będą naszym wspólnym prezentem ode mnie i od drugiej Sylwii ( w Stowarzyszeniu są dwie Sylwie) , która dokupiła do skrzyneczki pyszne Rafaello i piękną świeczkę zapachową:)



Skrzyneczka w stylu postarzanym takim jakim lubię i w takim jakim Wiolka lubi:)






Już po wykonaniu tej sztuki wiem, że zrobię takich wiele:) Szybko , sprawnie i na temat. !

Do skrzyneczki przygotowałam karteczkę , w radosnych wiosenno -kobiecych kolorach...



Skrzyneczkę zgłaszam na wyzwanie do Przydasiowa pod jakże pięknym tytułem " Ą , Ę kocham koronkę"








10 komentarzy:

  1. zarówno szkatułka jak i kartka baaaardzo na TAK - śliczne, wieczór w kabaretami w męskim wykonaniu brzmi ciekawie:) miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo! Skrzyneczka - cudeńko :-) Zresztą karteczka też.
    Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna szkatułka,siła w delikatności,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szkatułka, bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka sliczna romantyczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. I skrzyneczka i karteczka bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka skrzyneczka na skarby jest niesmaowita. Piękna Kalinko! Karteczka jak zwykle bardzo mi sie podoba!
    Obdarowana pewne była bardzo zadowolona!!!
    Ściskam kochana i udanego tygodnia życzę!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzyneczka przecudnej urody - taka w moim stylu (jak Twój i Pani Prezes Wiolki ha ha). jeszcze raz cudna, cudna i Cudna przez duże C

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna skrzyneczka, zazdroszczę umiejętności decupagu. Dla mnie to ciemna magia!
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...